Vacature projectmanager zomerhappening - medewerker logistiek 19u
Bijgewerkt op: 17 jul.
Jobomschrijving
Als Projectmanager zomerhappening ben je de eindverantwoordelijke voor de jaarlijkse zomerhapping. Je bent creatief ingesteld en bereid om divers tewerk te gaan. Van A tot Z werk je samen met een werkgroep van vrijwilligers dit evenement uit. Je coördineert het gehele project, je maakt onder meer een begroting op, de planning, je bent het algemeen aanspreekpunt en verantwoordelijk voor de communicatie binnen deze activiteiten.
Je hebt kennis van cultuur. Je gaat bewust om met materiaal, bent duurzaam en ecologisch ingesteld.
Daarenboven ben je logistiekmedewerker en ben je onder andere verantwoordelijk voor de coördinatie van de materiaalaankoop.
Takenpakket
· Zomerhappening
o Uitbouw van het concept Zomerhappening
o Opvolgen werkgroep (regelmatig overleg, instroom nieuwe leden, ...)
o Artistieke uitwerking van het evenement
o Administratie
· Werking
o Zomerhappening
o Maandelijkse etentjes plannen en opvolgen
o Jaarlijks eetfestijn organiseren
· Administratie
o Archief bijhouden
o Verantwoordelijk voor aankoop gebruiksgoederen
o Stockbeheer
o Hulp coördinator bij financiële administratie (zomerhappening)
o Materiaal huren gemeente
· Orde en hygiëne
o Bewaken van de algemene orde van het gebouw en de buitenomgeving
· Creakamp
o Knutselactiviteiten organiseren voor kinderen van 7 tot en met 12 jaar oud.
· Logistiek
Profiel
Je bent iemand met een passie voor creatie. Gemotiveerd, gedreven en bereid om de handen uit de mouwen te steken.
We vragen geen specifiek diploma, maar ervaring in het werken met jongeren en kennis van cultuur is een meerwaarde.
We zoeken iemand die grondig en kwalitatief te werk gaat. Een teamplayer die zelfstandig kan werken, stressbestendig, flexibel en ondernemend is.
Creatief, sociaal en detailgericht zijn kernwoorden voor deze functie.
Interesse? Twijfel niet om je CV en motivatiebrief te mailen naar vacature@nijdrop.be. Deze functie verloopt eind december 2024.
